Palīdzība / BUJ

Kā iegādāties produktu?

Noklikšķinot uz pogas “Pirkt”, jūs pievienosiet preci savam iepirkumu grozam. 

Pēc vēlamo preču izvēles veiciet šādas darbības: pārbaudiet grozā esošo preču sarakstu un daudzumu, 

ievadiet savus personas datus un piegādes adresi, izvēlieties piegādes un apmaksas veidu 

un apstipriniet pasūtījumu. 

Jūs saņemsiet paziņojumu par pasūtījuma apstiprinājumu un apmaksu pa e-pastu. 

Lai ietaupītu laiku, varat izveidot kontu, lai jums nebūtu atkārtoti jāievada dati katru reizi, veicot pirkumu.

1
Kā abonēt izdevumu?

Pēc vēlamā izdevuma izvēles norādiet abonēšanas periodu un atlasiet vēlamo izdevuma abonēšanas sākuma datumu.

Zemāk redzēsiet lodziņu, kurā norādīts izdevuma numuru skaits, ko saņemsiet izvēlētajā abonēšanas periodā. 

Noklikšķiniet uz pogas "Abonēt". Pārbaudiet preču sarakstu un daudzumu grozā, ievadiet savus personas datus 

un piegādes adresi, izvēlieties preču piegādes un apmaksas veidu un apstipriniet pasūtījumu. 

Par pasūtījuma apstiprinājumu un saņemto maksājumu jūs saņemsiet paziņojumu pa e-pastu. 

Lai saņemtu atgādinājumu par abonēšanas beigām, atzīmējiet lodziņu "Es vēlos saņemt atgādinājumu par abonēšanas beigām", 

ko atradīsiet, izvēloties piegādes veidu.

2
Kā es varu norēķināties par precēm?

Par precēm var norēķināties, izmantojot internetbanku, ar debet/kredītkarti vai ar bankas pārskaitījumu.

3
Vai preci var atgriezt?

Saskaņā ar spēkā esošajiem Latvijas Republikas tiesību aktiem, tiešsaistē iegādātas nebojātas preces to oriģinālajā iepakojumā var atgriezt 14 dienu laikā. Šis noteikums neattiecas uz drukātu izdevumu un grāmatu atgriešanu, izņemot gadījumus, kad pircējs saņem nekvalitatīvus izdevumus. Plašāku informāciju skatiet Noteikumos.

4
Ko darīt, ja saņemat bojātu preci?

Bojāta prece ir prece, kas ir bojāta, nav piegādāta oriģinālajā iepakojumā vai nav piegādāta pilnā komplektācijā. Bojāta prece tiek aizstāta ar kvalitatīvu preci samērā īsā laikā, atkārtoti piegādājot to norādītajā adresē. Saņemot bojātu preci, lūdzu, sazinieties ar mums ne vēlāk kā 5 kalendāro dienu laikā pa e-pastu birojs@presesserviss.lv

5
Vai es varu atteikties no abonēšanas?

Jums ir tiesības atcelt abonementu, ja jūsu abonētā izdevuma izdevējs pārkāpj vai nepilda savus pienākumus. Plašāku informāciju skatiet Noteikumu un nosacījumu sadaļā “Pasūtījuma atcelšana, atgriešana un sūdzību iesniegšanas procedūra”.

6
Vai ir iespējams pasūtīt preces uz ārzemēm?

Lai pasūtītu preces uz ārzemēm, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu birojs@presesserviss.lv

7
Vai es varu uzdāvināt izdevumu vai abonementu citai personai?

Jā. Iegādājoties vai abonējot izdevumu, atzīmējiet izvēles rūtiņu "Šis pasūtījums ir dāvana". Pēc apmaksas varat lejupielādēt un izdrukāt dāvanu sertifikātu, ko saņemsiet pa e-pastu uz pasūtījuma laikā norādīto e-pasta adresi. Ja vēlaties, lai jūsu iegādātie vai abonētie izdevumi tiktu nosūtīti tieši dāvanas saņēmējam, lūdzu, norādiet saņēmēja adresi. Ja esat reģistrēts lietotājs, pievienojiet jaunu saņēmēja adresi. Neaizmirstiet norādīt adresi, uz kuru vēlaties saņemt rēķinu.

8
Vai juridiska persona var pirkt?

Jā. Lai veiktu pirkumu juridiskas personas vārdā, pirms saņēmēja adreses norādīšanas atzīmējiet izvēles rūtiņu “Pērk uzņēmums”.

9
Kāpēc mēnesis neatbilst man saņemtajam izdevuma numuram?

Abonentam tiek piegādāts tekošā mēneša izdevuma numurs. Numurs un mēnesis var nesakrist.

10
?

Neatradāt atbildi uz savu jautājumu ?

Rakstiet mums